Nytt år, nya tag!

2011 är hälsans år, träningens år och kärlekens år... eller nått. Jag ser fram emot galet mycket träning detta år och ska försöka träna så ofta jag kan.

I torsdags var jag på Zumba för första gången i mitt liv. Det var helt galet roligt! Åhhh! Längtar till nästa vecka då det är igen! Det var så roligt att det går att jämföras med Aerobic. Och DÅ är det roligt. Hade galen träningsvärk i ryggen dagen efter, vilket då måste innebära att jag tränade muskler som jag inte tränar på min andra träning. Perfekt! Yey!

Skrev ju ingenting förra veckan, lika bra, gick upp några hekto, och så ner... gick inte att mäta nästan. Men idag är det måndag och ett nytt år och om jag jämför med förra måndagen så hade jag gått ner 1.4 kg! Underbart! Bra början på detta år!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Du är duktig du. Fantastiskt att det går så bra för dej. Grattis. Oss hade det inte gått lika bra för. Men nu jäklar..... Puss och Kram

2011-01-03 @ 15:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0