Måndag efter utehelg.

Hela veckan har jag varit otroligt duktig och tränat som en iller. Typ. Det är dom här helgerna som man väljer att roa sig som gör att det går åt helvete. Så är det. I helgen har jag inget annat än att unnat mig det bästa av dom bästa, och det tänker jag inte sluta med. Dessvärre så syns detta rätt snabbt på vågen. Hej alkohol, donken och pizza. Oh ho no!

Slut med försvarstal. Måndagsvägning. Vågen visade på -0,7. Inte vad jag hade hoppats på men det är ju ett miuns iaf. Tror jag blev lite bortskämd förra veckan med -3 kg. Haha. Nu är det jobb hela jävla veckan som gäller, även helgen, så då kan jag omöjligt ut och roa mig. Kan vara ganska bra. :)

Mors.


Kommentarer
Postat av: Frajjan

Du är så jävla duktig! Jag önskar att MIN våg visade -0,7 efter en sån helg, men i helvete heller. Det räcker att jag sneglar på ett glas vin (eller ännu värre, drömmer om en öl!) för att min våg ska hämnas och visa plus-siffror igen. Men skam den jäveln som ger sej! Hejja hejja hejja!

2011-02-03 @ 08:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0