Mitt första mål är nått!

Underbart härligt var det att ställa sig på vågen i morse och se resultatet för denna vecka. -2.1 kg! Jag har gått ner 10.8 kg nu! Mer än 10 kg! YEY! Nu tar vi 10 till!

Jag var uppriktigt sagt lite nervös innan vägningen idag. Var på middag igår kväll hos vänner, samma vänner jag var på middag hos den dagen innan den måndagen jag inte gick ner ett hg! Men nuuu så!

2 kg är ju faktiskt ganska mycket! "Gud, hon måste ha tränat som en tok denna vecka", tänker säkert ni. Nä, i ärlighetens namn har jag inte det. Jag har gått några promenader och endast tränat EN gång på friskis. Jag tror starkt att detta beror på att jag har börjat jobba och då måste käka lunch. Jag äter alltså mer. Innan jag började jobba åt jag för lite, och det syntes på vågen. Nu har jag ett stabilt matintag under dagen vilket betyder att min kropp inte längre är inställd på svält. Hääärligt!


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Lundkvist

Grattis Sandra!

Marie-Louise

2010-11-08 @ 09:09:18
URL: http://betongochtradgard.blogspot.com
Postat av: Martina

fy faaaasen vad du är bra! :D

stor kram på dig!

2010-11-08 @ 09:30:18
URL: http://mmcc.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Grattis till -10 kg, bra jobbat! Kram

2010-11-08 @ 10:36:27
Postat av: Mamma

Grattis gumman! Snart ifatt mej faktiskt. Du är jätteduktid. Fortsätt så!! Puss och kram

2010-11-08 @ 15:14:56
Postat av: Frida

Tutttuuuut Fanfaaaar!

Grattis! Bra kämpat!

Känns det på kläder och så?



Duktiga du!

2010-11-08 @ 16:36:25
URL: http://fridadanielsson.blogg.se/
Postat av: Ida

fan vad du är grym, min älskade vän! jag håller också på och försöker fixa till min vikt nu. tränar ihjäl mej, sitter just nu med världens träningsvärk sedan i lördags då jag provade på dans i 3 timmar.. herre jävlar. kunde knappt ta mej ur sängen igår, och det tog dubbelt så lång tid att gå till jobbet imorse. haha! på onsdag ska jag väga mej igen, men jag är inte lika duktig med matintaget som du. jag äter som vanligt, bara lite mindre.. förra veckan gick jag iaf ner två kilo! så det är väl plus nu med min vanliga tur ;) skyller på musklerna, haha! saknar dej Sandra! PUSSOCHKRAM!

2010-11-08 @ 18:26:21
Postat av: Anna

Bästa du!!! Hur bra som helst =) Lite skillnad på de där middagarna, igår åt vi ju lax å potatis, sist va det gräddsås å grillat, haha. Kanon kanon, kör hårt!

2010-11-08 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0