Måndag måndag...

Jag ser när jag loggar in att det återigen var ett tag sedan jag skrev. Jag får och måste skylla på mig själv, sedan jag började jobba har det varit så mycket i huvet så jag har inte haft en tanke på bloggen. Men självklart måste jag ju uppdatera den på måndagar iaf, eftersom jag väger mig då! 

I torsdags gick jag iväg till träningen i god tro. Jag trodde att jag skulle träna aerobics. Men icke! Aerobicsinstuktören hade fått förhinder och istället fick vi köra medel-styrka. Detta är andra gången vi får köra det passet istället. Inget fel på passet.. förutom att det är så in i helvete jobbigt att man tror man ska svimma! Jag är inte mycket för styrka, det kan bero på att jag är så dålig på det. Hade iaf rejäl träningsvärk i ryggen i fredags!
Fredag kväll kom vänner på besök och det dracks vin och åts ölkorv, naturgodis, baguetter och ost. INTE bra för mig. Men jag unnade mig. Man får det ibland, trots den strka ångest jag hade när jag vaknade i lördags. Haha.

Kanske var det det att jag unnade mig i fredags som jag inte riktigt lyckades med ett kilo denna vecka. Idag stod vågen iaf på -0.4 kg. Det är minus iaf så jag är nöjd. Idag var det även dags att mäta sig kring midjan! Det var lite roligare. Där stod det -5 cm! Jätteroligt!

Nu måste jag göra mig klar för jobbet, skulle bara informera om detta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktiga duktiga du!! Hejja!! Puss

2010-11-01 @ 10:19:37
Postat av: Erika

Wow, -8 cm i midjan! Dags för nya kläder snart mao! Fortsätt som du gör för det är uppenbarligen ett vinnande koncept. Du är så himla duktig! Ha en trevlig måndag!

2010-11-01 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0