Jag gör egentligen ingenting

Aldrig trodde jag att det skulle vara så här otroligt LÄTT att gå ner i vikt. Jag anstränger mig inte speciellt mycket faktiskt! Det ENDA jag gjort är att jag har slutat äta annat är mina måltider, inget småätande. I början var det rätt svårt att inte äta den där kvällssmörgåsen som nicke och jag tagit som vana att äta, eller att inte får äta chips eller nått gott till fredagsmys. Men nu har jag vant mig! Jag saknar det inte! Jag tränar ett par gånger i veckan, ibland lite mer, ibland lite mindre... träningen gör att jag blir piggare och får bättre kondis, men jag går inte ner speciellt mycket mer i vikt den veckan jag tränar jämfört med den vecka jag INTE tränar.

Jo, måndag igen då. Invägning. Vågen visade på -1 kg denna vecka. Jag är lycklig.
Jag som ser mig själv varje dag har svårt att se nån förändring, men jag tycker ju att det borde synas nu när jag gått ner snart 12 kg. Iaf i ansiktet. Jag borde kanske ta en bild på mig nu och lägga ut en sådan där före och efterbild, vad tror ni om det? Jag tänka på det...

Nu jobb.

Kommentarer
Postat av: anna

Bästa du, bra jobbat igen!! Klart det syns skillnad på dig, å bilder är bara kul. Kör hårt!

2010-11-15 @ 08:36:14
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman. Nu blir det snart dyrt för dej när du måste köpa nya kläder. Ha ha! Angenäma problem i och för sej. Puss puss

2010-11-15 @ 23:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0