+-0

Denna vecka stod jag still. Hade inte gått ner något, eller upp (tur det!). På viktklubb får jag nu läsa att detta inte är ovanligt och att det kan bli så i perioder men att jag ändå ska tänka på om jag gjort nått ovanligt denna vecka. Ja... Under själva veckan gjordes det inget ovanligt alls, men i helgen har det syndats. Återfall? Nej absolut inte. Jag var fullt medveten om alla de kalorier jag proppade i mig. Förrätt, varmrätt, efterrätt, vin, grogg... you name it. Trevligt hade jag! Om det var värt det? Absolut! Nu är det måndag och det är bara att köra på för fullt igen!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: anna

Fan va bra du är som inte går upp!!! Nästa måndag visar det minus igen, det är jag säker på =) Synden var god iaf, mums!



puss

2010-11-22 @ 18:18:14
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: anna

Lovely träningsvärk i arslet idag, de där utfallen, de tog de!

2010-11-26 @ 16:31:54
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0