Varannan vecka

Ja visst! I går var det måndag igen och vågen stod och väntade på mig när jag vaknade! Denna vecka stod jag still. Jag hade ärligt talat inte väntat mig något annat. Jag hann inte med att träna alls förra veckan plus att jag var på julfest med jobbet, där det blev en del alkohol och liiite för mycket kalorier, samt att jag i lördags var på middag med mina älskade vänner där det blev galet mycket mat och dryck. Jag är glad att jag inte gick upp! :) Men nu är det en ny vecka. Tyvärr kommer jag inte hinna med friskis denna vecka heller, då mina arbetstider är lagda för sent, men det får väl bli lite promenader istället.

Ny vecka, nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0