Ner och upp, upp och ner

Hallå! Glömde helt bort att skriva här igår, ursäkta mig. :) I går var det ju måndag igen! Jag har dock gått UPP 0,3 kg! Inte alls konstigt eftersom jag tillbringade både lördagen och söndagen till att äta med vänner och familj. Det gör mig faktiskt ingenting att jag gått upp detta. Jag har unnat mig god mat och kommer även göra det julhelgen, utan att tveka! Så om detta resulterar i att jag på vågen går upp runt 1 kg under dessa veckor så är det helt ok för mig. Det viktiga är att man återgår till det normala efter dessa helger OCH att man håller sig till diet på veckodagarna! :)

Vägde mig dock i morse igen, bara för kul skull, och då hade jag gått ner. MEN det är måndagens vägning som räknas.

Ta hand om er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Sandra!



Vill säga att jag tycker du är så himla duktig!! Själv har jag kommit av mig under hösten, men försöker att börja om varje vecka.. blir inspirerad av att läsa bloggen din!

Massa kramar! Johanna

2010-12-21 @ 10:03:24
URL: http://jojjounderhundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0