monday

I torsdags var sista träningen på friskis för denna termin. Skittråkigt. Jag hoppas i mitt stilla sinne att jag kommer ta mig i kragen att träna iaf! :) Vi får se! Snart är det jul också... men som jajg har sagt tidigare kommer jag inte låta mitt sociala liv påverkas alls. Med det menar jag att jag tänker inte sitta på julafton och äta en sallad. Nono! Jag kommer äta julbord och godis på julafton. Det viktiga är att sedan direkt återgå till mina rutiner igen. Men det blir inga problem.

Vågen visade idag på -1.1 kg. Fantastic!

Kommentarer
Postat av: Erika

2010-12-13 @ 09:42:23
Postat av: Erika...igen

Oj, min kommentar försvann visst på vägen ;-).

Grattis till ytterligare ett kilo mindre! Bra jobbat!

2010-12-13 @ 09:52:05
Postat av: anna

Tisdag 28/12 Zumba 18.40 - 19.40 Öppen grupp på Simhallen



Vi måste gå dit, håller tummarna för att du inte jobbar kväll!!!!



Bra jobbat som vanligt, du är skitduktig! Hoppas det gick fint att jobba i helgen.



puss kram

2010-12-13 @ 10:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0